onsdag 18 april 2012

Nöjda tjejer!

Isabelle med sin nya monster keps :)


Och jag i min nya onepice, fick den av Linda :)

Linda är en av dom som jag gärna klipper och inte förväntar mig något för det, Linda är dock en av dom som inte tar mig för givet. Idag fick jag e onepice och förut fick jag sex and the city boxen av henne :) Tack!


Trodde aldrig jag skulle äga en onepice, och jag har alltid sagt det att om man hade en skulle man aldrig gå på konsum med den på!
Jag har då redan gjort båda idag :) Ägt en onepice och gått på konsum i den!


PS: Nadine, som du ser på bilden så står dina bukar på klädhyllan i hallen! Hjälp mig komma ihåg det:) :DS

2 kommentarer:

  1. Bra att du gillar din nya onepiece, låter som att du redan använt den mer än jag gjort. :-)
    Belle är såååå nöjd med frisyen. Det första hon sade när hon vaknade i morse var att hon hade coolt hår.

    Och du är ju mitt frimärke =)
    (konstigt nog)
    Tack för trevligt besök, som alltid. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack desamma, det händer för sällan!

      Radera