måndag 16 april 2012

Lite allt möjligt!

I morgon ska jag och Axel fara på babysim med Marie och Melker. :) Vi har missat tre tillfället pågrund av sjukdom osv, så nu längtar vi till i morgon.!

När jag köpte min mobil hade jag två saker som jag ville kunna göra, ta bra bilder och uppdatera bloggen, jag fick en mobil som inte tar så himla jätte bra bilder och kan inte uppdatera bloggen. Därför skrver jag om massa olika saker på en gång, igentligen har jag 3-4 ilägg som skickats från mobilen men som inte laddats upp!?!?

Här är iaf vårat nya vardagsbord i teak, passar bra till våran teak hylla i bakgrunden :) Bytte lite tjänster med en vän och fick då detta tjusiga bord som häng med sen 1960. :)














Här är Axel i sin nya raggarbil, han är nu 5 1/2 månad och är en pigg och glad liten pojke. Han sover lite och är väldigt aktiv av sig, ska göra allt samtidigt. Kasta leksaker, skaka dom och äta på dom samtidigt. Jag har ännu inte fått sova en hel natt sen jag var i ca 7-8 månaden gravid, hur snäll och söt min lilla älskling än är så skulle jag gärna låna ut honom när han vaknar sina x antal gånger på natten.
Just nu sover han iaf som en liten prins och jag älskar honom mest av allt :)















Vi har nu städat ur och lämnat nyckeln för huset, känns riktigt skönt. Nu är vi lägenhets folk igen och det som är bäst är att varje gång jag hör ett ljud på kvällen/natten så tänker jag direkt att det är frun och lilla hunden ovanför oss som har för sig något och inte något spöke från 1890. ;P
Ett stort tack till mina underbara föräldrar, tack för städning, barnpassning och för att ni finns :)



Henrik ser ljuset i tunneln. I helgen blir chevan lackad och jag börjar äntligen se att det är en bil och inte bara massa järnskrot. Jag är super stolt över min karl som kämpat i alla dessa år med sin helrenovering av denna tjusiga bil, till sommaren glider familjen fram i en brun fin cheva :)
Jag älskar dig min biltokiga, världens bästa pappa :)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar