måndag 9 april 2012

Jagad av vargar!

Fredag tillbringades hos broder Ulf och på peppes! Jag blev på lyset efter en GT och två folköl. Tjoho jag hade kul, dock insåg jag att jag blivit lilte tant då jag tog bussen hem 11.25.

Lördag nattade jag herr Axel hos mor och far (Henrik var på fest) och cyklade ut till broder Jan ute i skogen. Väl där mystes det och strax innan hemgång var det visst dags att skrämma lillasyster! Historier om vargar, spöken och björnar berättades sista timmen och jag fick cykla med pannlampan på och högsta växeln på cykeln. Väl hemma hos mor med andnings som en astmatiker och yrsel fick jag lägga mig med benen i högläge! Höll på svimma! Dags att börja träna kanske?

Söndag kom vännerna på filmkväll och vi vräkte godis som aldrig förr! :)

Idag är det måndag och nu ska vi fara och rensa i huset, vi väntar fin besök från Bjurholm :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar