tisdag 24 april 2012

blond med skinnjacka!

Vi skulle fota nya bilder för salongen, eftersom vi är fler som arbetar där nu!
Jag börjar jobba igen 3 maj och det känns kul för att vi kommer då oxå få en nya elev, Elin!
Jag gillar jag elever, gillar att lära ut :) Ska bli kul!

Innan vi skulle fotas hade jag ful utväxt på brunorange hår och jag kände att så kan jag inte se ut om bilden ska skickas ut till hela Holmsund, så jag såg till att bli bond igen!!!

Så här blev bilderna :)






Direkt jag blev blond kände jag gamla Sofie (smygarn) i mig smyga fram!

Bilden nedan är från andra på gymnasiet och jag hade gjort en fin hemma blekning, inte snyggaste blond färgen men lycklig och blond var jag :)

Skinnjackan jag har på bilden var här 1 år gammal och nu 8 år senare så använder jag den än, bästa skinnjakan ever!!!

2 kommentarer:

  1. Tjusig som tusan. Både nu och för 8 år sedan! ;)

    SvaraRadera
  2. Men sjuuuuuuuuukt snygg! Vad fan, jag vill vara du och jag vill ha din frisyr!

    SvaraRadera