tisdag 26 juni 2012

Vardagsmys!

Igår tog vi oss en promenad till Bettan och Tina, Anna solade, Axel varvade med att krypa omkring och sova! Bettan rensade ogräs och om planterade smörblommor, jag gick omkring och vattnae och Tina planterade blommor, solrosos och annat fint som hennes pappa själv sått :)


 


Senare efter middagen tog vi oss i kragen, jag Tina och Bettan tog oss en löprunda runt eljuspåret :)
GRATTIS till oss, så fruktansvärt duktiga! Ett stort tack till Tina som peppade oss runt spåret!


Idag är det tvättdag, har massor att tvätta... Dock bara barnkläder!
Igår när vi vaknade och jag skulle klä på Axel så tyckte jag att han hade lite byxor, tänkte att jag skulle dra mig till stan och köpa några. Men då kom jag på att jag juh fått ärva HUR MYCKET SOM HELST av min kusin Erika och hennes lilla Arvid! Jahapp jag dög ner i förrådet å började leta vilken påse eller låda nästa storlek låg i. Ojojoj vilken tur att jag inte for på stan, jag hittade en hel stor flyttlåda full med kläder storlek 80/86. Perfekt!
Nu har Axel så mycket kläder att dirket han får en liten fläck på sig så äre bara att byta, annars kommer vi inte hinna använda allt ;p
Erika med kid och kånkarongen hittar ni här www.erikalundgren.com


 


Vi har hunnit med att busa på morgonen. Jag tittade bort en sekund och då hade Axel lyckats ta sig in i duchen å va dyng blöt. Vi blev tvugna att byta kläder, men vad gör det när man har hur mcyket kläder som helst :) Nu ligger han och sover i sin nya mickeymouse dress :)




3 kommentarer:

  1. Haha. Jag måste hälsa på. Minns inte ett enda plagg :D. Det blir en kul nostalgitripp! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag stör mig på att du har 8 obesvarade frågor i din blogresponse-frågelåda. Svara på dem för tusan!

    SvaraRadera