måndag 25 juni 2012

Nu har sommaren äntligen kommit

Hejsan allihopa, jag ser att det är ganska många som är inne och kikar på bloggen varje dag, dock har jag varit mer peppad på livet än på att blogga.! Nu ligger Axel och sover så jag passar på att smälla upp lite bilder och berätta vad som hänt!
Vi har hunnit med att va på nydala med Umeås mammagäng, dock inte hunnit träffa vårat eget Holmsunds gäng vilket vi tycker är väldigt tråkigt!
Men Marie och Melker hörde av sig och undrade om vi ville hänga på och bada något i veckan och det kan man juh inte säga nej till! :)
Axel har hunnit ta premäir doppet ute, på mormor och morfars altan. Vattnet var varmt och solen lyste och värmde. Han plaskade på förfullt och hade väldigt roligt! :)


 



 Vi har i ca 5 dagar försökt få Axel att sluta vilja ha välling kl 3 på natten, han har varit arg men det har gått väldigt bra! Vi har pratat om det länge men kännt oss för orkeslösa att ta tag i det! Men nu när vi har fått semester kände vi att om det ska bli av så är det  nu!
Det har gått kanoners och i natt sov han från 12.30 till 6.00. Härligt med glada pigga föräldrar!

 

(Mmm visst jätte pigga)

Mamma är iaf superglad, hon som vaknat varje gång Axel grinat osv. Pappan kan sova som en stock, ibland undrar jag om han stoppar in öronproppar på kvällen ;)
Någon fler som har en snarkandes döv partner? ;P
Henrik är helt klart underbar och kliver alltid upp på natten och nattar lilla Axel fast han ska upp å jobba, jag kan dock aldrig lägga bort hörseln å sova ändå!



Henrik har äntligen efter 5 år fått chevan kör duglig och på weels så ska vi ut å sliira! Jag som inte förstår något alls om bilar tycker det är super kul att den är färdig så jag kan göra det jag e bäst på, prata färg å form :P å åka runt såklart :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar