torsdag 7 juni 2012

Längtar hem!

I morgon har vi bott på lövöudden i 2 veckor! Min bror Janne å hans familj är på Cypern och vi bor hos dom och är hundvakt åt herr Bonso!
Har varit väldigt skönt att bo här ute, när det har varit fint väder har vi legat ute, Axel under ett parasoll och jag har solat!
Dock är det klart en STOR skillnad att gå ut å gå med lilla Tindra 7 kilo och herr Bonso 47 kilo. Pjuuuh ni gör det bra Anderssons!!!

Vi har oxå i över en månad haft inneboende (Henriks syster) så nu i morgon när vi flyttar hem kommer det va så skönt, hemma igen å bara vi :)
Jag har dessutom köpt nytt shackrutigt köksgolv och hittade på facebook en grym orange kökslampa i glas!

Som sagt har jag juh hunnit fylla 25, och jag önskade mig att alla min bröder med familj å kompisar skulle hänga med på bodaborg!!!!
Så vilka är på? Å vilken helg tar vi å bokar in?



Hittade en gammal bild på Linnea Bror å Amanda :)
Fasters älskade små blondiner :)

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha shackrutigt golv!!! :D
    Vars hittar du de? pris? :)

    SvaraRadera