lördag 9 juni 2012

Ohh no!!

MAGSJUKA in the house!!!!

Axel har kräkts den igår förmiddag! Nu ligger lillen och sover! Stakars lilla barn!!!



När jag ar på IKEA hade jag tänkt köpa ny bänkskiva till köket! MEN dom hade inte det jag ville ha hemma! Så idag fick jag mig ett infall, vi får se om det fungerar! Jag har tagit vanlig halvmatt svart väggfärg och målat den här fula gamla bänkskivan!
ÄHH tänkte jag, skit samma om det blir fult! Jag har juh ändå tänkt byta! Å om det råkar bli fint så kanske jag slipper lägga pengar just nu på bänkskiva!!!

Den oranga glaslampan jag tänkt ha i köket passade inte riktigt in! en hänger nu i vardagsrummet!
Bilder kommer sedan, jag städar å städar mellan magsjukorna!!!!


Tips på snygga kökslampor? Kanske någon som har en i gömmorna som passar mitt kök perfekt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar