lördag 1 september 2012

Stockholm och lady Gaga.

Antligen, efter år av väntan har jag äntligen tagit mig till att se Gaga.
Hel nöjd att jag varit där, dock hade jag nog mina förväntningar hunnit bli lite för stora!

Lady Gaga är helt fantastisk och showen var fantastisk men enligt mig var den inte riktigt riktigt så mycket röjj som jag hade förväntat mig.
MEN jag är hel nöjd som sett henne och kommer nog prata om det länge :)

Idag springer Sandra och Erika tjejmilen, under tiden april.ger vi andra på boa och jagar snygga skinnjackor!

Senare idag lägger vi oss i bubbelpoolen och där kanske vi kommer på vad som händer i kväll...
Igår var det prat om gayfest efter Gaga men vi var alla helt slut, så vi får se om kvällen erbjuder något lila spännande ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar