lördag 15 september 2012

Igår idag imorgon

Igår sov Axel över hos mormor och morfar så jag och Henrik kunde göra stan.
Vi gick på bio, såg cockpit. :) bra film, dock var jag sjukt nervös under filmen, blundade ibland och lyckades bita bort mina grymt fina naglar. Förlåt Theresia för det, kunde inte hjälpas. Höll på skämmas ihjäl när jag såg filmen så det blev bara!! ;p

Sedan gick vi och träffade Erik på punk fest, ja iofs va det ganska bra musik. Men lilla blonda väl kammade då försiktiga Sofie kände kanske inte att hon passade in där, bland platina blonda, svart håriga, dreads och troligtvis hemma klippta typer! Fina men sjukt mycket rockigare typer än jag! Så jag lurade med mig karln hem på mys, men somnade i stället i soffan.!

Idag hälsade stoffer och Liam på, det klipptes och fuskades med dieten... PIZZA!!!

Hemma nu, ensam... eller ja Axel sover, hunden sover och Henrik är i garaget!!!  I morgon bär det av mot nolia, Loppis med Marie..:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar