fredag 20 juli 2012

Peppade tattare på angsjöns camping

Bilden här absolut inget med inlägget att göra, förutom att jag kan behöva lite alvendon efter den här helgen.

Ulf, Magnus och John är väl självklara för denna kvällen. Då det är dom som spelar i kväll på campingen.
Elin, Bo och Marianne, Elins mor med karl och andra brodern med fru och barn kommer oxå finnas på plats. Det kommer helt enkelt bli rock and roll. Jag kommer va en tattare i kväll utan sovplats. Skn som Elin säger, man kan Juh alltid sova i bilen.

Henrik och Axel stannar hemma i kväll, och mamman byter bort den rollen mot en annan... Men bara för i kväll...

Vi glömmer dessutom lchf i kväll, lchf dieten innehålle
r inte öl  bara vin. Men då jag försökt många gånger att bli en vidare så här jag aldrig lyckats. I kväll vill jag inte vara smal, jag vill bara vara snygg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar