fredag 16 mars 2012

Jag mår bra!

Hejsan alla goa!
Nu sitter jag i våran nya lägenhet och det blev inte som jag planerat!! Det blev fantastiskt och jag älskar det.

I köket hade vi tänkt ta med köksoffan och dom vita stolarna, men vi köpte nya svart/bruna skinnstolar i stället!
Jag önskar jag vore mer färgglad, jag försöker verkligen men hamnar alltid tillbaka på svart. Jag får se det så att jag är så färgglad i mig själv :) Jag är så vild och är överallt så jag kanske behöver lite dämpat hemma för att kunna varva ner ;P

Verkligen skönt med mindre yta, så mycket lättare och snabbare att städa! I morse när vi vaknade satte jag Axel i sin gåstol sen drog jag fram dammsugaren och vips vart det snyggt igen.
I huset skulle man upp för trappen och in i alla 4 rum plus vardagsrum, kök, två toa och hallarna å allt!
Kanske jag kommer känna mig utvilad och gad igen snart?! Hoppas det :)

Har varit dålig på blogga!
Skyller det på sömnlösa nätter och flytt! Men jag ska försöka!

Hejåhå ska ladda kameran så ni får se lite bilder på lägenheten :)



Å vet ni vad, snart då jävlar ska vi ha inflyttningsfest oxå! Har aldrig haft det, inte ens i min etta när man var yngre, då borde man väl verkligen haft det????
Jippi jippi, å ikväll har jag bestämt att jag och Henrik ska sprätta en öl! :D





Andreas, jag tycker du ska komma på kaffe nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar